Білім беру бағдарламасын жаңарту туралы ақпарат
+7 (7222) 42-32-24

Білім беру бағдарламасын жаңарту туралы ақпарат

2023-2024 оқу жылына арналған 

PR0012- «Педагогикалық қайта даярлау» білім беру бағдарламасын  жаңарту туралы ақпарат

Біліктілікті арттыру және қосымша білім беру институты

Бағдарламаны жаңартудың негізі: Әдіснамалық, пәндік және педагогикалық құзыреттерді неғұрлым толық сипаттау үшін «ҰҚЖ білім беру бағдарламаларын әзірлеу жөніндегі нұсқаулықтың» талаптарына сәйкес оқыту нәтижелері жаңартылды (РО 1,4,5,6), бұл күтілетін нәтижелердің жалпы санының 57% -ын құрайды.

Оқытудың қалыптастырылатын нәтижелері

Ескі редакция

Жаңа редакция

ON 1 - Мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару бойынша қалыптасқан кәсіби құзыреттіліктері бар орта білім беру жүйесіндегі практикалық педагогикалық қызметтегі білім мен түсінікті көрсетеді, тәрбие қызметі мен инклюзивті білім берудің әдістемелері мен технологияларын қолданады. Педагогикалық қызметпен байланысты міндеттерді шешудің әртүрлі, соның ішінде баламалы нұсқаларын әзірлеу, ұсыну дағдылары мен дағдыларын көрсетеді

ON 2 – Қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық ғылымдағы, жас физиологиясындағы және мектеп гигиенасындағы негізгі ережелер мен категориялар негізінде функционалдық міндеттер шеңберінде педагогикалық процесті басқаруда қабілеттілігін көрсетеді, зерттелетін саладағы мәселелерді шешеді, кәсіби білімді дамытуға және кәсіби қызметтің нәтижелеріне жауапкершілік алады

ON 3 – Жаңартылған білім беру бағдарламаларын, ғылым мен техниканың озық жетістіктерін, инклюзивті білім беру қағидаттарын ескере отырып, оқытудың заманауи әдістерін, жеке әдістемелерді оқытуда білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын өз бетінше таңдау қабілетін көрсетеді. Кәсіби қызметтегі мәселелерді қолдау және шешу үшін АКТ қолдана алады

ОN 4 - Жаратылыстану пәндерін (биология немесе информатика)оқыту саласындағы оқу-практикалық, ғылыми және кәсіби міндеттерді шешуде шығармашылық пен бастамашылықты көрсетеді

ОN 5 - Тарихты оқыту саласындағы оқу-практикалық, ғылыми және кәсіби міндеттерді шешуде шығармашылық пен бастамашылықты көрсетеді

ОN 6 - Мектепке дейінгі білім беру саласындағы оқу-практикалық, ғылыми және кәсіби міндеттерді, мектепке дейінгі мекеменің білім беру жүйелерін басқару теориясы мен практикасының мазмұнын шешуде шығармашылық пен бастамашылықты көрсетеді; педагогтердің педагогикалық шеберлігін жетілдіруге мүмкіндік беретін балаларды оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістері мен әдістерін талдайды және қолданады

ОN 7 - Өзінің оқуын барабар бағалау, одан әрі оқыту траекториясын анықтау, өзінің мансаптық жүйесін қалыптастыру қабілеттерін көрсетеді

ON 1 - Мектептің және/немесе мектепке дейінгі мекеменің тұтас педагогикалық процесін басқару бойынша кәсіби құзыреттіліктерді көрсетеді. Тәрбие қызметінің әдістемелерін таңдайды, практикалық қызметте оқыту технологияларын қолданады, бағалаудың нақты белгіленген критерийлері бар білім алушылардың жетістіктерін бағалайды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беруді одан әрі оқыту траекториясын айқындайды

ON 2 – Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылымдағы, жас физиологиясындағы және мектеп гигиенасындағы негізгі ережелер мен категориялар негізінде функционалдық міндеттер шеңберінде педагогикалық процесті басқару қабілетін көрсетеді, зерттелетін саладағы мәселелерді шешеді, кәсіби білімді дамытуға және кәсіби қызметтің нәтижелеріне жауапкершілік алады

ON 3 – Жаңартылған білім беру бағдарламаларын, ғылым мен техниканың озық жетістіктерін, акт қолдана отырып, инклюзивті білім беру принциптерін ескере отырып, заманауи оқыту әдістерін, жеке әдістемелерді оқытуда білім беру технологияларын қолдана отырып, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын өз бетінше таңдау қабілетін көрсетеді.жеке оқыту және кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу.

ОN 4 - Орта білім беру жүйесінің жаңартылған мазмұнына, оның ішінде АКТ қолдану мен инклюзивті білім беру қағидаттарына сәйкес тиісті бейіндегі пәндер бойынша оқытуды ұйымдастырады

ОN 5 - Мектепте және/немесе мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде пәндерді оқыту саласындағы оқу-практикалық, ғылыми және кәсіби міндеттерді шешеді

ОN 6 - Оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістері мен әдістерін біріктіреді және қолданады. Тиісті профильдегі пәндерді оқытуға байланысты мәселелерді шешудің әртүрлі, соның ішінде балама нұсқаларын әзірлейді және ұсынады

ОN 7 - Өзінің оқуын бағалайды, одан әрі кәсіби даму траекториясын айқындайды, өзінің мансаптық жүйесін қалыптастырады

Білім беру бағдарламасына ПД/КВ блогына «Кәсіптік бағдарлау», «Мектепте шахматты оқыту әдістемесі» пәндері қосылды. Пәндер білім беру бағдарламасының тиімділігі мониторингінің нәтижелері бойынша сыртқы стейкхолдерлермен ұсынылған.

Кәсіби бағдарлау

Курс кәсіби бағдарлаудың бірқатар модульдерінен тұрады: мектептегі кәсіптік бағдарлау кезеңдері, мамандық таңдаудағы ата-аналардың рөлі және жеке тұлғаны тану. 1-4 сыныптарға, 5-6 сыныптарға, 7-9 сыныптарға, 10-11 сыныптарға бөле отырып, кәсіптік бағдарлауды ұйымдастыру әрбір жастың ерекшеліктеріне байланысты жұмыс процесі толық талданады. Ұрпақтар теориясы мен ата-аналардың ұстанымы, ата-аналардың, оқушылардың, кәсіптік бағдарлаушылардың триаданың рөлі түсіндіріледі. Пәнді зерделеу нәтижесінде тыңдаушы мектепте кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастыруға, кәсіптік бағдарлау жұмысына ұйымдастырушылық-әдістемелік басшылықты қамтамасыз етуге қабілетті

 

Мектепте шахматты оқыту әдістемесі

Курс оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, шахмат сабақтарын өткізу әдістері мен нысандарынан тұрады. Оқушылардың шахмат дайындығы деңгейін бағалау және оқытудың жеке бағдарламаларын әзірлеу. Шахматты оқыту үшін компьютерлік бағдарламаларды пайдалану. Шахмат жарыстарына дайындық және шахмат турнирлерін ұйымдастыру. Шахматты оқытуда үздік нәтижелерге қол жеткізу үшін ата-аналармен және басқа мұғалімдермен өзара іс-қимыл жасау. Пәнді зерделеу нәтижесінде тыңдаушы оқушылардың жас, деңгейлік және жеке ерекшеліктеріне сәйкес шахмат сабақтарын жоспарлауға, оқытудың заманауи технологияларын ескере отырып, мектепте шахмат оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын қолдануға қабілетті

 

Бөлісу: