Құрметті Стейкхолдерлер!
Сіздердің назарларыңызға танысу және көпшілік алдында талқылау үшін біліктілікті арттыру курстары бағдарламаларының жобаларын ұсынамыз:
Құрметті Стейкхолдерлер!
Сіздердің назарларыңызға танысу және көпшілік алдында талқылау үшін біліктілікті арттыру курстары бағдарламаларының жобаларын ұсынамыз:
Біліктілікті арттыру курстары бағдарламаларының жобалары бойынша ұсыныстар мен ескертулер үшін төменде берілген сілтеме бойынша өтуіңізді сұраймыз.
[Сілтеме]
Сіздің пікіріңізді алуға және бағдарламаны жақсарту үшін ұсыныстарыңызды ескеруге қуаныштымыз. Сіздің ұсыныстарыңыз бізге сіздің қажеттіліктеріңіз бен күтулеріңізге жауап беретін ең жақсы курсты құруға көмектеседі.
Динара Алдабергенқызы: Арнайы пәндер сабақтарында білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін дамыту кезінде қандай сын-қатерлер мен проблемалар туындауы мүмкін?
Жауап: Арнайы пәндер сабақтарында білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту кезінде оқушылардың арнайы пәндер сабақтарында оқытылатын күрделі тақырыптар мен тұжырымдамаларды түсінуде қиындықтарға тап болуы мүмкін. Тағы бір сын-қатер арнайы пәндер бойынша толыққанды оқыту үшін қажетті ресурстар мен жабдықтар санының жеткіліксіздігі болуы мүмкін.
Сарманова Айнұр: Бағдарламалар бойынша сұрақ жоқ. Қисынды сауатты құрастырылған.
Ләззат Әбдікәрімқызы. Сәлеметсіз бе! Колледжде арнайы пәндер оқытамын, «Арнайы пәндер сабақтарында білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін дамыту» бағдарламасы студенттердің теориялық білімін ғана емес, сондай-ақ заманауи кәсіби ортада қажетті практикалық дағдыларын қалыптастырудың құнды құралы болып табылады.
Жауап: Сәлеметсіз бе! Кері байланыс үшін рахмет!
Alexsey Mollkov: Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі арнайы пәндер сабақтарында оқушылардың қандай нақты құзыреттері дамиды?
Жауап:
Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі арнайы пәндер сабақтарында оқушылар таңдаған кәсібінде табысты жұмыс істеу үшін қажетті түрлі құзыреттерді дамытады. Осындай сабақтарда дамитын негізгі құзыреттердің кейбірі мыналарды қамтиды:
Кәсіби дағдылар: оқушылар болашақ кәсібінде нақты міндеттерді орындау үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерліктерге ие болады.
Техникалық білімдер: оқушылар кәсіптік қызмет саласында техника, технология және инновация негіздерін үйренеді.
Коммуникативтік дағдылар: оқушылар әріптестерімен, тапсырыс берушілермен және жұмыс процесінің басқа да қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас жасауға үйренеді.
Проблемаларды шешу: оқушылар жағдайды талдау, проблемаларды шешудің баламалы жолдарын іздеу және негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.
Шығармашылық ойлау: оқушылар міндеттерді шешуде және жаңа өнімдерді немесе қызметтерді жасауда стандартты емес тәсілдерді табуға үйренеді.
Өзін-өзі ұйымдастыру және жоспарлау: оқушылар кез келген мамандық бойынша маңызды болып табылатын өз уақытын, ресурстары мен міндеттерін басқару білігін дамытады.
Бұл құзыреттер оқушыларға өз саласында табысты маман болуға және еңбек нарығының өзгеріп отыратын талаптарына бейімделуге көмектеседі.
IT Simply: Информатика және робототехника мұғалімдері үшін спорттық робототехника бойынша олимпиадаларға оқушыларды дайындау үшін қандай әдістеме қолданылады?
Жауап:
Оқушыларды спорттық робототехника бойынша олимпиадаларға даярлау үшін информатика және робототехника мұғалімдері үшін мынадай қағидаттарға негізделген әдіс жиі қолданылады:
1. Бағдарламалау негіздері мен робототехниканы оқыту: Оқушыларға бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары мен дағдыларын, сондай-ақ жұмыс істеу мен роботтарды басқарудың негізгі қағидаттарын зерделеу ұсынылады.
2. Ғылыми-зерттеу тәсілі: Оқушылар өздерінің проблемалық ойлау және талдау дағдыларын дамыту үшін робот техникасын пайдалана отырып зерттеулер мен эксперименттер жүргізуге шақырылады.
3. Практикалық жаттығулар: Оқушылар роботтармен жұмыс істеу және нақты проблемаларды шешу дағдыларын дамыту үшін түрлі міндеттерді шешу мен жарыстарға қатысады.
4. Тақырыптық сабақтар: Оқушыларға құрастыру, бағдарламалау немесе электроника сияқты робот техникасының ерекше салалары бойынша белгілі бір дағдылар мен білімдерді үйрену және игеру ұсынылады.
5. Менторлық және консультациялар: Информатика және робототехника мұғалімдері оқушыларға қиындықтарды шешуге және өз дағдыларын дамытуға көмектесу үшін жеке және топтық консультациялар мен жаттығулар өткізеді.
Бұл әдістемелер мұғалімдерге спорттық робототехника бойынша олимпиадаларға табысты қатысу үшін оқушыларды қажетті біліммен және дағдымен жарақтандыруға мүмкіндік береді.
Аяулым: Сәлеметсіз бе! Кәсіби тәжірибе бойынша қашықтықтан оқыту курстарынан өтуге бола ма?
Жауап: Сәлеметсіз бе! Әрине, курс бағдарламасы онлайн және офлайн оқыту форматын қарастырады.
Бейбитұлы Берик: Қайырлы күн! Жақында дене шынықтыру мұғалімі болып жұмысқа тұрдым, себебі дене шынықтыру мұғалімдеріне арналған біліктілікті арттыру курсының бағдарламасын қарау кезінде жұмыс тәжірибем жоқ, менде мынадай сұрақ туындады: Әртүрлі жас топтарында дене тәрбиесін оқытудың негізінде қандай теориялық-әдістемелік негіздер жатыр?
Жауап:
Әртүрлі жас топтарында дене тәрбиесін оқытудың негізіне жататын негізгі теориялық-әдістемелік негіздер:
1. Жас ерекшеліктері: Дене тәрбиесін оқыту кезінде оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру қажет. Әртүрлі жастағы топтағы балалардың әртүрлі дене мүмкіндіктері, қызығушылықтары мен қабілеттері бар. Оқытушы оқыту бағдарламасы мен әдістерін әрбір жас тобының даму деңгейіне бейімдеуі тиіс.
2. Жеке тәсіл: Әрбір оқушының жеке ерекшеліктерін ескеру маңызды. Әрбір оқушының өзінің күшті және әлсіз жақтары бар, сондықтан оқытушы оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін жеке жоспарлар мен міндеттер әзірлеуі тиіс.
3. Жүйелі тәсіл: Дене тәрбиесін оқыту жүйелі тәсілге негізделуі тиіс. Мақсаттарды әзірлеуді, оқытудың мазмұнын анықтауды, оқыту әдістерін таңдауды және нәтижелерді бағалауды қамтитын оқу процесінің нақты құрылымы мен дәйектілігі болуы тиіс.
4. Оқытуды саралау: Дене тәрбиесін оқыту сараланған болуы тиіс, яғни мұғалім өз жұмысында оқушылардың әртүрлі дене дайындығын, қабілеттері мен мүдделерін ескеруі тиіс. Сараланған тәсілді қолдану оқушыларды оқыту мен ынталандырудың тиімділігіне ықпал етеді.
5. Белсенді және практикалық оқыту: Дене тәрбиесін оқыту оқушылардың белсенді және практикалық қатысуына бағдарлануы тиіс. Ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін ойын және жарыс элементтерін, дене жаттығуларының әртүрлі түрлерін, жеке және топтық тапсырмаларды қоса алғанда, жұмыстың әртүрлі әдістері мен нысандарын пайдалану қажет.
6. Жүйелiлiк және жүйелiлiк: Дене тәрбиесiн оқыту жүйелi және жүйелi болуы тиiс. Сабақтар тұрақты нәтижелерге қол жеткізу және оқушылардың дене шынықтыру дағдылары мен қабілеттерін дамыту үшін белгілі бір кезеңділікпен өткізілуі тиіс.
Бұл негіздер оқытушыларға әр жас тобының қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескеретін және оқушылардың дене тәрбиесі дағдыларын, денсаулығы мен дене белсенділігіне қызығушылығын дамытуға көмектесетін дене тәрбиесінің тиімді бағдарламаларын жасауға көмектеседі.
Armany: Сансызбай Сембинович курстарды оқыта ма?
Жауап: Әрине, курс бағдарламасын жасаушылардың бірі Сансызбай Сембинович болғандықтан.
Лаура Туспекова: Сәлеметсіз бе! Алғашқы сағаттар кәсіби тәжірибе бойынша берілді. Менің сұрағым: ТжКБ жүйесінде кәсіптік практиканы ұйымдастыру және өткізу үшін қандай заманауи әдістемелер бар?
Жауап:
Сәлеметсіз бе! ТжКБ жүйесінде кәсіптік практиканы ұйымдастыру мен өткізудің бірнеше қазіргі заманғы әдістемелері бар:
- Оқытудың модульдік-рейтингтік жүйесі. Студенттер кәсіптік практикадан модульдік-рейтингтік жүйе бойынша өтеді, онда практика үшін баға белгілі бір тапсырмаларды орындау және оқу бағдарламасында белгіленген мақсаттарға қол жеткізу негізінде қалыптастырылады.
- Кәсіби ұйымдарда тағылымдамадан өту. Студенттер тәжірибелі мамандардың басшылығымен өз білімдерін практикада қолдана алатын және жаңа дағдыларды ала алатын компанияларға, ұйымдарға немесе мекемелерге тағылымдамаға жіберіледі.
- Қазіргі заманғы технологияларды пайдалану тәжірибесі. Студенттер виртуалды және толықтырылған шындық, бұлтты есептеулер, Big Data және т.б. сияқты қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып тәжірибе жүргізе алады, бұл оларға өз саласындағы соңғы инновациялармен жұмыс істеу тәжірибесін алуға мүмкіндік береді.
Асхат Муханов: Сәлеметсіз бе! «Кәсіптік практиканы ұйымдастыру мен өткізудің қазіргі заманғы әдістемесі» бағдарламасын зерделеу кезінде бағдарлама тек теориялық базаны ғана емес, сонымен қатар техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде студенттердің кәсіптік практикасын табысты ұйымдастыру үшін практикалық құралдарды да ұсынады.
Жауап: Сәлеметсіз бе! Кері байланыс үшін рахмет!
Sokolov: Дене тәрбиесі үшін біліктілікті арттыру курсы не үшін қажет?
Жауап:
қоғам дамуының және технологиялық прогрестің қазіргі заманғы жағдайларында оқытудың кәсіби дағдыларын, өз қызметін және мұғалімдер қызметін жақсарту, сондай-ақ білім беру процесін сапалы арттыру жөніндегі әдістерді, нысандар мен тәсілдерді үйрету;
• дене тәрбиесі саласындағы түрлі әдістемелік тәсілдерді меңгеру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру;
• таңдаған мамандығына байланысты оқушылар мен студент жастардың оқу бағдарламаларын табысты іске асыру үшін қажетті дене шынықтыру жаттығуларын ұтымды қолдану.
Ануар Манарбекович: Роботехника курсынан өту не береді?
Жауап:
1. Мұғалім олимпиадаға қатысатын оқушының орнында болады, барлық дайындық процесінен өтеді және тәжірибе алады;
2. Роботтар құру және бағдарламалау әдістерін зерделейді;
3. Мұғалім оқушыларды олимпиадаға дайындаудың барлық мәселелеріне дайын;
4. Оқушыларды жарыс ережелеріне сәйкес олимпиадаға дайындауға және басынан бастап қолдау көрсете білуге үйретеді;
5. Топта, жұпта және жеке оқушылармен жұмыс істеуге үйретілетін болады;
6. Робототехникадан олимпиадаға дайындалуға қабілетті өзіне сенімді педагогикалық құзырет қалыптасады.
Бауыржан Аманғазыұлы: Сәлеметсіз бе! «Оқушыларды спорттық робототехника бойынша олимпиадаларға дайындау әдістемесі» бағдарламасы өте жақсы құрылымдалған және информатика және робототехника мұғалімдеріне оқушыларды жарысқа табысты дайындауға көмектесетін қызықты және тиімді жұмыс әдістерін ұсынады.
Жауап: Здравствуйте! Спасибо за обратную связь!
Пакизат Исмагилова: «Кәсіптік практиканы ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістемесі» бағдарламасында «Кәсіптік практиканы ұйымдастырудың әдістемелік аспектілері» 2 модулін зерделеу кезінде біз өзіміз үшін не аламыз?
Жауап: Сәлеметсіз бе! 2-модульді оқығаннан кейін тыңдаушылар мынадай білімді, іскерлік пен дағдыларды меңгереді:
Білім беру бағдарламасына сәйкес практикаға қойылатын талаптарды талдай білу.
Практика нәтижелерін бағалаудың мақсаттарын, міндеттері мен өлшемдерін айқындай білу.
Практиканың мазмұны мен құрылымын жоспарлау дағдысы.
Практикаға арналған ұйымды таңдау және онымен байланыс орнату ерекшеліктерін түсіну.
Практиканы өткізу және студенттерді топтарға бөлу кестесін әзірлеу дағдысы.
Практиканы өткізу нысаны мен орнын таңдау ерекшеліктерін түсіну.
Бағдарлама мен практика жоспарын әзірлеу дағдысы.
Практиканың әрбір кезеңі үшін ұсынылатын құзыреттер мен мақсаттарды түсіну.
Әріптестермен және жұмыс берушілермен жұмысты ұйымдастыру дағдысы.
Студенттердің жетістіктерін бағалаудың негізгі өлшемдері мен құралдарын түсіну.
Практиканың тиімділігі туралы ақпаратты жинау және талдау дағдысы.
Алынған деректер негізінде практика бағдарламасына түзетулер енгізе білу
DDmarket: Роботехника бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізу үшін сізде практика базасы бар ма?
Жауап: Сәлеметсіз бе! Біздің университеттің бас ғимаратында роботтар бар кабинет бар. Сондай-ақ, роботехника курстары бойынша білікті жаттықтырушы.
Мукашев М. Здравствуйте! Работаю в этой сфере уже более 10 лет. Хочется сказать, что курсы для учителей физического воспитания практически нет. Рассматрев вашу программу "Теоретико-методические основы преподавания физического воспитания" хочется отметить, что отличная программа, которая помогает понять особенности и потребности различных возрастных групп, что является важным фактором для качественного обучения.
Жауап: Здравствуйте! Спасибо за обратную связь!
Жанар Хасеновна: Сәлеметсіз бе! Біздің университеттің бас ғимаратында роботтар бар кабинет бар. Сондай-ақ, роботехника курстары бойынша білікті жаттықтырушы.
Жауап: Сәлеметсіз бе! Робототехника бойынша арттыру курстары информатика мұғалімдеріне, сондай-ақ IT бағыты бойынша пәндерді оқытатын педагогтарға арналған. Курсты өту үшін бағдарламалау негіздерін білу қажет.
Айнаш Сарманова. Сәлеметсіз бе! Мен Абай айты валей курстарынан өтіп, сертификат алдым, ол педагогтарды аттестаттауға келе ме?
Жауап: Сәлеметсіз бе! 2023 жылы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігімен келісілген біліктілікті арттыру курстарының білім беру бағдарламаларының тізбесі бар
Руслан: Дене тәрбиесі бойынша біліктілікті арттыру курсынан өту үшін база бар ма?
Жауап: Сәлеметсіз бе! Әрине, ABU университетінің спорт кешені 72 кварталда орналасқан.
Жулдыз: Бағдарламада практика базасына қойылатын критерийлер мен ең төменгі талаптар қарастырылмаған ма? Практика үшін ұйымды таңдау ерекшеліктері.
Жауап: Здравствуйте! Эти вопросы рассматриваются в Модуле 2 « Методические аспекты организации профессиональной практики».